۱۳۸۷ شهریور ۲۹, جمعه

در باب استخاره

فرموده اند که :
دوست من در مورد استخاره روایاتی داریم و یک مورد آنرا که بیاد دارم خدمت شما عرض میکنم . میگویند شخصی نزد یکی از معصومین آمد و از ایشان در مورد یک سفر تجارتی در خواست استخاره کرد و استخاره بد آمد. آن شخص بدون توجه به استخاره به آن سفر رفت و اتفاقا سود خوبی هم نصیبش شد. بعد از بازگشت خدمت آن معصوم رسید و سئوال کرد شما استخاره کردید و بد آمد ولی من آنرا انجام دادم و سود خوبی هم نصیبم شد . علت چیست ؟ از ایشان خواسته شد شرح سفر و اقامت خویش را بازگو کند و آن شخص جریان سفر را کامل تعریف کرد و عنوان داشت بدلیل خستگی شب اول صبح خواب ماندم و نمازم قضا شد. آن معصوم هم فرمود تمام سودی که کردن به زیان آن نماز صبح نمی ارزید و دلیل بد آمدن استخاره نیز هم امر بوده است0
حالا فهمیدی؟
همیشه دلیلی وجود داره.معصومین که اشتباه نمیکنند.
برو از گرسنگی بمیر بدهکار هم باش.ولی نماز صبحت قضا نشه!

۲ نظر:

ناشناس گفت...

تبریک اسی! لینکت میکنم به بلاگمان! این هم عالی بود! رسما ...دم به هر چی از این دین و خرافاته! اه!

ناشناس گفت...

استخاره !!!
سلام بنده از يكي از دوستان شماره يك نفر را در قم گير آوردم كه البته اسمشون را نمي دونم اما يكي دو مرتبه از ايشون استخاره گرفتم خيلي جالب و دقيق بود. اين شماره را براي دوستاني كه مايل هستند تا با قرآن مشورت كنند تقديم ميكنم.
09370021445